Diensten

Stichting Jouderij Global biedt een drietal diensten aan. We werken methodisch, volgens de kernwaarden en de missie en visie van de stichting.

De ambulante hulpverlening richt zich op (pleeg)kinderen en hun (pleeg)ouders, jongeren en ouderen. Het hulpverleningsbureau is kleinschalig opgezet met als doel de lijntjes kort en overzichtelijk te houden, persoonlijke benadering en laagdrempelige samenwerking.

Wij hebben een klein en persoonlijk logeerhuis (De Jouderij) bedoeld voor (pleeg)kinderen en hun (pleeg)ouders om op adem te komen of voor jongeren die onder begeleiding willen leren hoe het is om zelfstandig te kunnen wonen.

Voor de vrijwillige projecten van de stichting zetten wij ons belangeloos in voor humanitaire nood en onderwijsactiviteiten in Nederland en buitenland. Sommige projecten ondersteunen wij structureel en andere projecten zijn eenmalig van aard. Bijvoorbeeld bij humanitaire nood. Meer informatie kunt u vinden onder projecten.

We werken nauw samen met vrijwilligers, studenten, (pleeg)ouders en ervaringsdeskundigen. Een ding hebben al deze mensen gemeen; zij zetten zich met hart en ziel in voor de stichting om de cliƫnten optimaal ten dienste kunnen zijn.